Reklamacije

Reklamacija artikala kupljenih putem ONLINE PRODAVNICE:

Molimo vas da prilikom preuzimanja pošiljke i u prisustvu kurira proverite svoj paket. Niste u obavezi da preuzmete paket ukoliko utvrdite da na njemu ima vidljivih oštećenja, kao što su pocepani delovi ili ugnječenja paketa. U tom slučaju obratite se na broj 063/297605 i u najkraćem roku ćete biti obavešteni o daljem postupanju.

Ukoliko dalje po preuzimanju i otvaranju pošiljke utvrdite da primljeni artikli ne odgovaraju onima koje ste poručili ili da podaci na računu nisu ispravni, potrebno je da najdalje u roku od narednih 24h kontaktirate naš call centar.

Ukoliko se na kupljenom proizvodu pojave neusaglašenosti u smislu odredbi Zakona o zaštiti potrošača, molimo Vas da kontaktirate naš call centru.

U tom slučaju potrebno je da pripremite i pošaljete na info@etsport.rs sledeće:

  • Broj Vašeg računa (otpremnice)
  • Šifru artikla i veličinu koju reklamirate
  • Opis problema koji imate

Artkal koji reklamirate, zajedno sa obrascem reklamacionog lista (OVDE), potrebno je poslati na adresu Jurija Gagarina 155 pp 0.1, 11070 Novi Beograd.

Najkasnije u roku od 8 dana od prijema reklamacije prodavac je dužan da dostavi odgovor na primljenu reklamaciju. Rok za rešavanje reklamacije je 15 dana od trenutka podnošenja iste.

  • Pravilnik o reklamaciji potrošača za robu kupljenu putem internet prodavnice možete pronaći OVDE.

NAPOMENE:

  • Klikom na dugme -potvrdi porudžbinu- prihvatate naše uslove reklamacije.
  • U slučaju povrata nošene robe za koju je kuriru već plaćen trošak isporuke,  troškove vraćanja ne snosi Etsport, već isti padaju na teret kupca.

 

Reklamacija artikala kupljenih u MALOPRODAJNOM OBJEKTU:

Ukoliko na artikle koji su kupljeni u maloprodajnom objektu imate prigovore i žalbe, iste je potrebno dostaviti na adresu prodavnice u kojoj je roba kupljena.

U tom slučaju neophodno je priložiti artikal koji reklamirate i fiskalni račun kao dokaz o kupovini.